بله و در حقیقت توافق نامه ی سطح خدمات آمازون به عنوان یکی از سرویس دهنده های بزرگ رایانش ابری تا تنها
Availability
(در مرکز داده رو در بر می گیره که به معنای مدت زمان دردسترس بودن سرویس خواسته شده است ( و نه توانایی اختصاص منابع به اندازه ی گفته شده مانند مقالات و کارهای پژوهشی
.شما به لینک زیر مراجعه کنید و مشخصات توافق نامه سطح خدمات آمازون رو بدقت مطالعه کنید.
http://aws.amazon.com/ec2/sla/
در همین جا اشاره می کنه که آمازون درصد مشخص از
Uptime
رو پشتیبانی می کنه که برابر با 100 درصد منهای مدت زمانی که یکی از حوزه های سرویس اون
Unavailable
.بوده در این روش شما رد درخواست رو در نظر نمی گیرید بلکه مدت زمانی که درخواست منتظر بوده تا سرویس اون برروی منابع راه اندازی شود در نظر گرفته می شه.
-
“Monthly Uptime Percentage” is calculated by subtracting from 100% the percentage of minutes during the month in which Amazon EC2 or Amazon EBS, as applicable, was in the state of “Region Unavailable.” Monthly Uptime Percentage measurements exclude downtime resulting directly or indirectly from any Amazon EC2 SLA Exclusion (defined below).
-
Monthly Uptime Percentage |
Service Credit Percentage |
Less than 99.95% but equal to or greater than 99.0% |
10% |
Less than 99.0% |
30% |